måndag 28 maj 2012

Happiness

Jag känner mig så pigg och glad numera :)

Ägnar mycket tid till mig själv, Tuva och vardagen!
Även om det kan kännas ensamt emellanåt, så känns allt ändå rätt just nu i det stora hela :)

Sommaren och värmen gör nog sitt med :)!
Och framför allt så känns det riktigt skönt över att inte ha haft ångest på jag vet inte när!

Livet flyter på just nu.. Även om jag inte fått lönehöjning eller vunnit några miljoner så mår man ändå fint!




- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

  1. hej
    undrar om din dotter går på estia förskola?? du skrev om det 2010 och jag undrar isf hur det är på estia???

    SvaraRadera
  2. Hej! Aa min dotter går på estia förskola. Vi hade lite problem med dom förut men bu se som verkligen bättrat på sig och Tuva trivs som fisken i vattnet :)! Får jag fråga varför du undrar?

    SvaraRadera