måndag 11 juni 2012

Måndag kväll

Var en riktig tråk kväll! Har inte gjort annat än legat i soffan och väntat på att tiden bara ska gå.
Valde att kolla på fotbollen men den var riktigt dålig så när jag precis ska byta kanal gör Sverige mål, wohoo tänkte jag.. Men sen gick det bara utför!

Istället ringde min kära vän, en underbar vän som jag verkligen kan prata med!
Var ett tag sen vi prata och ännu längre sen vi sågs. När man är van att ses och prata varje dag liksom..
"Den" är verkligen ett stöd för mig, och "den" känner nog lika med mig. Minsta lilla motgång eller medgång ringer vi varandra för att få tips och råd. Vår vänskap har inte varat så länge, men ack så stor den är!

Ikväll mådde denna inte så bra.. Lider med dig och ogillar att du är så långt bort! Jag hoppas verkligen allt vänder och ordnar sig för dig.
Precis som du oroar dig för mig när jag har det tufft.. Så oroar jag mig otroligt mycket för dig med!

Många förstår inte vår vänskap men jag hoppas att den alltid ska förbli! Tänker på dig <3




- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar