onsdag 26 januari 2011

övergiven blog?

Ja det ser ju så ut och jag vet inte hur det kommer se ut i fortsättningen!
Jag tycker inte att jag har nå speciellt att skriva eftersom dagarna är ganska enformiga nu för tiden. Har heller varken tid eller ork för att skriva.
Dagen startar 06 och sen är det full rulle, alla ska göra sig iordning och hinna äta frukost och det tar ett bra tag innan man hinner på i Tuva något om mornarna. Sen är det bara vidare och lämna på dagis och sen åker vi båda iväg och jobbar till 17,00. Sen blir det hämtning och vi kommer till förskolan strax före 17,30. Sen är det bara stress hem och göra middag och sen strax efter det är det sängen för Tuva.
Och när hon väl har kommit i säng är en annan helt slut vill jag lova! Sen ska det hinnas diska, ut med hund ett par gången och ta en vända med dammsugarna någon gång i veckan.
Jag har märkt att när man jobbar såhär så kan man inte dammsuga minst en gång om dagen som jag är van med annars ;p men å andra sidan så är vi ju inte hemma lika mycket heller så då blir det inte skitigt lika fort heller.

Nåja! Får se hur bloggen kommer se ut i framtiden, om jag kommer skriva något eller ej.
Har verkligen tappat motivationen den senaste tiden. Och så har jag försökt att mobilblogga men flera av de inläggen har inte kommit upp så då ha man bara blivit arg. Och sen varje gång som jag skriver känns det bara som jag förklarat varför jag inte bloggat och det känns ju inte så kul att läsa :p
hehe!


Iaf.. efter Tuva började på förksolan igen efter nyår så har vi varit sjuka till och från hela tiden. Och jag börjar bli lagom less nu.
Nu ligger jag hemma i magsjuka, som tur är ingen av de andra sjuka ännu men det är väl bara att vänta sig att dom också kommer bli det.
Och magsjuka är verkligen inte kul!
Jag springer på toa hela tiden så man kan verkligen tro att jag tagit världens överdosering av laxermedel.. mår illa som fan och hela magen krampar om jag ligger på rygg eller står upp. Jag är hungig men kan inte äta för jag mår så illa och har ingen matlust. Fick i mig ett glas vatten under dagen och när jag väl försökte göra något för att äta fick jag springa och spy upp allt vatten.
Nej fy! Hoppas det försvinner snarast!


Och nu när jag ändå bloggar så måste jag ju passa på att säga GRATTIS till Elin som blir 30år idag!! Jag hoppas jag hinner bli frisk så jag kan vara med i helgen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar