måndag 30 januari 2012

sitt sår i rumpan!

Har suttit här rätt upp och ner i soffan i ett par timmar nu och pillat med en grej, något jag aldrig trodde jag skulle skaffa, haha! Lite kul iaf :) Får se vad man gör med de!
Men börjar kännas i kroppen att man suttit här ett tag nu, så är nog dags att ta ner benen från bordet och lägga ner de i soffan snart!

Trodde kvällen skulle bli ur trisst men underhöll mig själv ganska bra ändå :)
Viccidoo dissa ju mig ikväll, är ju och träffar sitt ex, idag igen :O (!!!)
Hur ska det här sluta? Kommer jag bli själv igen? :(
Ganska komiskt ändå, vad ödet, eller gud eller vad det nu är, gör med oss :)
Kul för dom om dom hittar tillbaka igen iaf :)


Lillan sover sen några timmar tillbaka iaf, har tänkt att nu denna vecka ska jag gå till och från och lämna henne på dagis. Blir en härlig morgon och eftermiddags promenad :) Den luften och lilla motionen behöver jag nog!
Kommer nog kännas bra i efterhand. Sen veckan därpå blir det promenad till och från jobbet med! Skönt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar