måndag 2 april 2012

Ikea lördag

Det här inlägget skulle ha kommit upp i lördags men då vägrade bloggen att sammarbeta!

Ojoj, här snackar vi spontan, impuls och galen, hahah!
Har länge velat ha nytt köksbord och stolar men har aldrig tagit tag i det. Men häromdagen så brakade en stol ihop så då sa jag att nu måste jag snart ta tag i det här! Mitt köks bord är ju gentligen för stort att ha här i mitt kök med.
Så idag tog vi en vända till ikea, bara ändå för att kolla. Men alla vet ju att åker man till ikea, så kommer man ju aldrig tomhänt där ifrån. Och det kan jag ju lova att vi inte gjorde....
SMETFULL bil snarare... jag fick sitta med en stor palm i knät :p
haha!
Nytt köksbord, nya stolar, massa grönt, tuva fick nya mysiga gardiner och massa andra småprylar :) Men oj så mysigt och fint det är här inne nu :) Älskar mitt hem, hihi!














- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar