fredag 6 april 2012

Världens bästa syster ❤

Jag tror att jag har världens bästa syster!
Tidigare i veckan kom hon hem mig medan jag jobbade och var hemma hos mig ett par timmar medan deras bil var på service.
När jag sedan kom hem från jobbet så hare hon vit tvätt, dammsugit, plockat ur diskmaskinen och plockat ordning!! Hur snällt är inte det?!

Sen kom hon även hem till mig tidigt imorse efter att hon hade jobbat natt. Hon skulle komma och vila lite...
Men tror ni hon gjorde det?!
Hon städade undan efter vår förfest och plockade undan all mat som stod kvar i köket efter middagen igår!
Tror ni det var skönt att vakna upp till ett städat hem när man låg bakis idag?

Jag tror jag har världens bästa syster 😄❤


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar