onsdag 25 februari 2009

Onsdag

jag föredrar iaf det vita före det gamla äckliga gröna!

vart har dagen tagit vägen idag? känns som man inte hunnit med ett dugg. iförsig sov jag ju till halv 12 men inte så konstigt det när niclas väckte mig vid 8tiden imorse och sen kör fast oss med bilen i en snövall så man blir tvungen att hålla på å greja med den ett bra tag innan vi kom loss!
började dagen som vanligt med att se på hem till gården samtidigt som jag äter min sena frukost. sedan har jag bara hunnit med att dammsuga här hemma innan jag åkte in till stan tills niclas slutade. hämtade ut en gratisbox från pampers på babyland också, var 4 blöjor i, lite servetter och sen typ bara massa skit reklam. dom blöjorna kommer ju räcka länge, eller inte! får ju bara hämta ut ett paket per hushåll. men smarta och snåla som vi är så har niclas anmält sig också så vi ska hämta ut ett i norrtälje också, där fick man även med en blöjhink helt gratis. 
efter jag hämtat upp niclas från jobbet så åkte vi upp till lägenheten och skulle fortsätta måla i skåpen, usch vilket pillgöra det var och vad jobbigt. är ju hur mkt som helst och det går ju så sakta! självklart så är ju jag så duktig så jag lyckades få målafärg både i håret och över hela händer och armar.
nu har jag fått nog kramp i ryggen av att sitta och hänga framför datorn, dags för ett otroligt pinsamt och sent kvällsfika och sedan ska jag lägga mig i soffan och tigga massage och klining (?) av päls!

2 kommentarer:

  1. Den vita färgen tyckte jag också va fin :)

    SvaraRadera
  2. säg som det är istället, de va bara min rumpa du ville fota! =) *puss*

    SvaraRadera