tisdag 24 februari 2009


usch vad tråkigt jag har. päls slutade jobbet för 1 timme sedan men kommer inte komma hem än på flera timmar. han och hans pappa är i lägenheten och grejar, tror dom skulle börja måla om inne i köksskåpen eftersom målarna inte kommer göra det, och vem vill ha gammal skrik-grön färg från 70-talet i köksskåpen runt alla glas och tallrikar? 
hoppas även på att dom börjar röja ur förrådet så vi vet vad som ska kastas och så vi kan börja förbereda vad vi ska ha stå i förrådet.
har suttit ensam hela dagen och haft tråkigt, har bara tvättat lite och gått promenad med rippen, är så tråkigt att göra något när man är själv. och jag kan typ inte packa något heller eftersom vi kommer inte ha allt framme där som vi har här och sen är det massa skit som vi ska kasta och de måste vi gå igenom tillsammans.
om man hade en fungerande tv-box så kunde man ju iaf kolla på tv, finns alltid något gammalt program att se. men våran box lade av förra veckan och det skulle ta 2 veckor för dom att skicka en ny, helt galen lång tid! 
så här sitter jag, helt ensam ute i skogen. får väl snart ta och sätta på någon gammal film som man har sett sjuttioelva ggr och kan utan och innan. 
nej nu börjar både ripton och jag bli hungriga, vi får nog ta och fylla på våra magar och sedan kasta oss i soffan framför brasan och mysa lite!

2 kommentarer:

  1. Kikar in! Såg att du följde min syster Jannices blogg, så lite nyfiken vart jag och kolla din blogg :) Föresten vilken söt vovve :) är det en nova scotia duck tolling retriever? Jag har en finsklapphun som heter Ella, snart 2 år. Hon är ett riktigt busfrö.. /Jessica

    SvaraRadera
  2. Hej! Ja precis det stämmer bra, en tollare är det allt! Har kikat in på din blogg en del jag med så jag känner till att du har en son och en liten vovve, båda söta som socker :)

    SvaraRadera