lördag 28 februari 2009

skit

om bara någon timme ska vi iväg på 50-årsfest. fick för mig att vi måste börja packa å röja massa saker. började med det för ett gäng timmar sen, och det är ju helt sjukt vad mycket skit man har samlat på sig. tänkte att vi skulle packa och röja ur så vi fick någonting gjort, men istället ser det förjävligt ut här inne nu. det är saker precis överallt, och när man börjar plocka med saker som man inte har rört på hur länge sen helst kommer det fram massor med damm med, så här sitter jag, i nästan 30 grader för niclas har eldat så mycket, med damm och skit som flyger överallt, saker över hela golven och det är verkligen kaos. 
vill dammsuga så jag blir av med det värsta dammet men det går inte att dammsuga eftersom det är saker överallt. jag blir tokig! känner mig så äcklig och svettig och gu vet vad!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar