torsdag 11 juni 2009

Magknip

Stackars lillskruttan hade magknip igårkväll/inatt. Tyckte så jävla synd om henne å man kände sig så hjälplös. Eftersom hon haft så svårt att somna på nätterna och bara vill vara vaken, hon vill typ äta hela tiden och tillslut känns det som jag inte har nån mjölk kvar. Så vi testade köpa ersättning som vi gav henne på kvällen innan läggdags, det resulterade faktist i att hon sov bättre den natten. Men däremot bajsade hon inte på hela dagen igår, hon brukar ju bajsa typ hela tiden annars. När kvällen kom började jag bli bra orolig och förstod att natten inte skulle bli så rolig. det blev allt senare och när jag satt mig för att amma henne inför natten så blev hon jätte bökig, blev aldrig nöjd och började grina stup i kvarten. Såg och kände hur hon tog i men inget bajs kom. Tyckte så synd om henne, försökte massera magen men det hjälpte inte. Vad men än gjorde så var hon missnöjd, det händer aldrig annars så förstod att det inte stod rätt till! Fick gå å vagga henne och hon fick liga vid bröstet bra länge. När klockan blev frammåt 3 kom äntligen det vi väntat på :) Hon blev direkt mkt lugnare och vi kunde lägga henne.
Hon har däremot inte bajsat än idag så jag hoppas det inte blir samma visa igen. För hon fick lite ersättning igår kväll med. Alltså hon får ju inge mkt ersättning alls, ett mål, knappt de, så förstår inte hur magen kan reagera på så lite :/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar