söndag 26 september 2010

ge mig en ny kropp!

Fyfan, mår så jäkla dåligt just nu!
Håller på det första på att få mens, magen är redan helt ut-och-in, vänd-upp-och ner-, har så jäkla ont i kroppen så jag knappt kan röra mig, huden är så öm så varje klädesplagg eller minsta lilla som nuddar mig gör asont, och jag mår illa. Känner som jag håller på att bli magsjuk på det med och bli dunderförkyld!

Nej fy, klagoinlägg! Men mår verkligen sjuuukt kasst, vill bara gråta just nu.
Älskling är inte ens hemma, han är ute och roar sig med vänner och kommer nog inte kunna ta hand om mig när han kommer hem.

Tror dessutom Tuva håller på att bli magsjuk för hon har bajsat 1972384ggr idag och vart jätte dålig i magen, kul!
Jag ser inte fram emot natten och morgon dagen om det här inte blir bättre.

Tänkte ta en värktablett men tror jag kommer kräkas upp den direkt, känns så iaf.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar