måndag 27 september 2010

måndag

Jag är heeelt slut!
Tuva har ju den senaste tiden varit en riktigt latmask om mornarna och har sovit till 09,00 tiden. Men idag valde hon att vakna före 06,30 så då bestämde jag att nu när vi ändå är uppe i så bra tid så passar vi på att gå till Pumpen, pumpens öppna förskola. Har inte vart där sen tidigt i vår så det var verkligen dags för ett besök igen.
Tuva hade superkul och var inte det minsta blyg, satt sig i en farbrors knä vid sångstunden och dansade och stojade med honom :)
Elin och Kasper kom också dit och lekte med oss, super kul!

Men nu efter lite lunch, i Tuvas mage, är vi båda heeelt slut. Tuva har precis hoppat i säng och jag tror hon redan sover som en stock. Och jag väntar på att min läkare ska ringa och sen ska jag nog vila lite med.
Måste bara skriva handlingslista så den är klar tills senare.

Förstår inte hur vi ska hinna med allt i eftermiddag. Vi ska storhandla som vi gör varje måndag, vi ska tvätta, jag ska laga mat i form av hemmagjorda köttbullar, det måste dammsugas och vi ska göra klart på Tuvas rum. Och det mesta ska dessutom göras när niclas kommer hem. Huh, får se om vi hinner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar