onsdag 29 september 2010

ute i god tid..

Det känns riktigt bra just nu. I år har vi verkligen varit ute i god tid!
Denna vecka har vi hunnit köpa på oss 2 vinteroveraller och 2 vinterskor till Tuva som hon ska ha i vinter. Känns riktigt bra att vi var ute i så god tid. Ändå så var den ena overallen som vi ville ha slut i den storlek vi skulle ha i flera affärer, men till slut så fick vi tag på den :)
Så med 2 overaller och 2 vinterskor tror jag hon klarar sig en bra bit!
Hon börjar ju på dagis den 1 november så då är det nog bra att ha dubbelt ifall den ena skulle t ex vara genomsur efter dom vart ute och lekt eller något.

Idag har vi dessutom vart i väg och köpt skor till både mig och Niclas så nu är det bara typ någon varmare vintermössa och varmare väntar till Tuva som ska skaffas och en ny vinterjacka till mig. Sen är vi redo för vintern!

Känns som jag måste skaffa mig en jacka snart, för jag brukar jämt ha oturen med att min storlek alltid är slut!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar