onsdag 12 maj 2010

de går inge vidare..

De går inge vidare för mig.
Jag bara skjuter upp bloggandet hela tiden. Och när det hat gått så här långt sen senaste inlägget vet man inte vad man ska skriva!

Igår fyllde jag år.. märks verkligen att man blivit äldre.. kändes inge speciellt alls som det gjorde när man var mindre!
Blev lurad av alla och ni lyckades hålla mig borta hemifrån på eftermiddagen då Niclas skulle göra någon överraskning.
Han plockade upp mig 18,00 hemma hos syster.
När vi kom hem luktade det mat i hela lägenheten.. det lyste ljus, min present var fixad (fick en sjukt stor digitalfotoram av Niclas) och det var super fint uppdukat i vardagsrummet med förrätt och rosé.
I köket hittade jag underbaraste Petra som Niclas hade "anställt" som lagade all mat till oss.
Det var så jäkla gott och super mysigt. Tror ni jag vart förvånad eller? :)

Jag trodde att han skulle överraska mig med att han skulle ha gjort egen pizza.. men jag kan ju lova att de var mycket bättre än så :)

Tack så jätte mycket underbaraste älskling samt Petra som ställde upp och gjorde detta!
Sen till er som lyckades lura bort mig samt alla som grattade mig!


Glömde dock ta kort på förrätten..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar