torsdag 6 maj 2010

ny barnvagn!

Härom dagen satte vi ut våran Emmaljunga Nitro City på blocket.. vi har ju länge velat byta vagn men aldrig hittat någon vi gillat.
Men tillslut så hitta vi en och bestämde oss för att sälja nitron!
Tog inte länge förren vi blev av med den. Var nästan så att jag började ångra mig när vi stod där sent på kvällen för att en sista gång kolla igenom vagnen så att den var i fint skick!

Igår förmiddag kom dom och köpte vagnen och efter lunch så for jag, syster och Tuvis iväg till Babyland och köpte en Brio Spin med vitt chassi (galet snyggt! ) som dom hade lagt undan till oss.

Det är ju en framåt-vänd vagn och jag blev lite orolig över att Tuva inte skulle gilla det samt att jag inte skulle gilla det eftersom man inte har samma kontakt med barnet då.

Men än så länge har det funkat bra! Har ju inte hunnit ut så mycket med vagnen ännu eftersom det är kasst väder idag.

Vi köpte iaf med ett paraply till vagnen eftersom hon kommer få sol och blåst på sig mycket lättare nu när hon sitter mer öppet. Men med ett paraply hoppas vi på att hon ska bli lite mer "skyddad".

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar