fredag 21 maj 2010

Lång dag för min 1-åring!

Supertack till alla som kom och firade Tuvas 1-årsdag!

Jätte tack till alla fina presenter.. nu blir det nog verkligen inte någon lugn stund här hemma längre!
Massor av fina presenter har hon fått!
När vi väl får lite tid över så tänkte vi ta och fota allt hon fått.. tror det blir en hel del :)


Blev en väldigt lång dag för Tuvis.
En kort förmiddagslur och sen började folket strömma in och komma i omgångar. Strax före 20,00 hade alla åkt hem och då var det bara att röja upp lite, sen ge Tuva lite välling och sen kan jag lova att hon nu sover gott efter en underbar födelsedag :)




Jätte tack även till Alexandra, Fredrik och Neija, samt Angelica, Daniel och Emma för efterskotts presenterna jag fick!
Jag fick ett biobesök då vi ska se Sex and the city 2 (tror du jag vart lite förvånad? ;) ska bli superkul!) och en massa hudvårdsprodukter så jag kan ta hand om mig själv lite bättre!! Är så dålig på att köpa sånt själv!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar