torsdag 5 augusti 2010

äntligen

Har jag införskaffat mig ett par solglajjor igen! Höll på att bli galen när jag inte hade några. Dom är ju inte lika bra och sköna som mina andra var.. men jag hoppas dom duger!!

Jag och Tuvis tog en promenad på eftermiddagen och gick till lekparken och lekte lite och sen tillbaks! Och ja, hon gick själv heela vägen :) Visst det är ju inte så jätte långt, men för hennes små ben som inte är vana är det nog långt!
Sen har vi vart uppe på gränby en sväng idag igen. Hittade lite smått och gott, dock bara en tröja till Tuva, att det ska vara så svårt att hitta något då! När man väl hittar nått så finns det ju inte i storlek.
Sen handlade vi även lite mat och i kassen hamnade en bit oxfilé, mumma!!
Får se om vi lyxar till oss med det ikväll eller om vi spar den :)

1 kommentar: