onsdag 4 augusti 2010

Onsdag

Onsdag idag.. Jag kommer helt bort mig på dagarna.. tänkte börja med att skriva att det var tisdag, men tidigare idag tyckte jag att det var fredag.
Man tycker att jag borde fått ordning på dagarna nu när jag börjat jobba, men icke! Jobbar ju inte "vanligt schema" med 5 vardagar. Utan jag jobbar lite hullerombuller! Att jag nog kommer fel på dagarna nu är väl för att jag är ledig just idag och imorn.

Nåja, idag slutade iaf Niclas efter lunch. Han hade väldigt lite att göra så han fick sluta tidigare! Så vi åkte upp till gränby och kikade. Behöver lite nya kläder till lillfröken nu när det blivit kallare ute och så har hon växt på sig sen i våras. Sen också att hon börjat knata runt, så vill man ju inte att hon bara ska gå i mjuka tights och mjukisar.. utan hon behöver lite mer tåliga brallor :)
Men hittade inte ett dugg till henne! Hon är lixom i en sån mellan ålder mellan baby och äldre barn. Riktigt jobbigt!!
Men istället fick jag med mig en del hem :) 1 par skor, 1 par byxor och 2 tröjor! Inte ofta jag hittar så mycket.. och kan ju säga att jag fick allt för väldigt billig peng! Hade en riktig tur dag!

Efter gränby åkte vi ut till Niclas föräldrar som hade kommit hem från Turkiet inatt. Där blev vi bjudna på mat och fick massa fina presenter som dom hade köpt! Niclas bror + sambo var också där och dom hade ju också vart ute och rest så Tuvis fick en kul liten grej av även dom som hon älskade!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar