onsdag 4 augusti 2010

varning för äckliga bilder!!

Ja någon känslig läsare bör sluta läsa redan nu! :p

Jag är sjukt stolt över min finaste dotter!
Härom veckan så köpte vi en potta till henne.. vi tänkte att det är ju bra att ha i tid och lära henne att bara sitta på den så hon inte blir rädd.
Hon har suttit på den några gånger när hon har fått borsta sin tänder själv. Det har gått bra men det har ju aldrig kommit något. Ganska svårt att lära dom vid såhär ung ålder tror jag. Dom fattar ju inte riktigt när man säger att dom ska kissa på pottan.

Men idag! Satt hon i badet och badade, såg jag hur hon började ta i.. så jag tänkte att nu kommer det väl bajs. Men nej, hon slutade trycka och fortsatte leka. Men efter en stund så började hon ta i igen. Och så tar jag snabbt fram pottan, tar upp henne ur vattnet och sätter henne på den!

När jag precis har satt henne på den så slutar hon trycka, då trodde jag att det var kört! Men efter en liten stund börjar hon igen och håller på en bra stund! Efter ett liten tag ligger en söt liten bajshög där i med lite kiss!!!
Tror ni jag var stolt då eller? Och tror ni jag berömde henne?

Min duktiga älskade dotter!!!



Kanske lite taskigt och äckligt att ta kort, men sån är jag :) haha!

1 kommentar: