fredag 30 mars 2012

TGIF

Fredag redan, den här veckan har verkligen gått snabbt, det måste ni hålla med om?!
Galet skönt med helg nu iaf :) Det behövs efter första jobb veckan sen sjukskrivningen!
Det blev inge ullared dena helg, vi väntar nog till nästa månad eller närmare inpå sommaren. Vart ju lite nära inpå nu!
Men istället vart det en tripp till Thuns efter jobbet istället, dom hade ju öppet till 20,00 idag :)
Fick med oss lite smått och gott hem, mest till mig, haha :)
Tuva ville ha en keps och ett par solbrillor, jag fick med mig en kofta (som jag älskar!), ett par rosa mjukisar, ett par leggings och lite trosor :)
N fick med sig en t-shirt bara, haha! Jag åkte egentligen för hans skull, han sa tvärtom, att han åkte för min. Och ja, vem var det som kom hem med mest då? hehe!
Kände mig ganska pigg när jag kom hem, men nu är jag helt död och väger ton i soffan. Blir nog till att slå på en film att dega och somna till snart :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar