torsdag 22 mars 2012

Torsdag

Torsdag redan, veckorna bara rullar förbi! Imorgon är en stor dag, det är min första jobbdag på typ 8 veckor!!!! Satan vad den här sjukskrivningen gått fort :O Vad har jag gjort hela tiden? haha!
Ja vi får se hur det kommer gå att gå på heltid direkt igen.. skönt att börja lite lätt med att endast jobba en dag och sen är det helg :)
Idag har jag varit ganska produktiv tycker jag iaf :) Vaknade upp med en ganska stor ångest och visste inte hur jag skulle få ihop vissa saker. Men när man sen såg vädret vart allt på topp :)
Idag har jag städat och röjt på balkongen!!! Nu saknas bara några vettiga balkongmöbler och lite grönt så blir det riktigt najs!
Efter jag städat undan där så hade jag ingen bättre idé än att sätta mig där och steka!
Tog ut en stol och kastade upp benen på bordet och shit vad varmt det var :) Galet! Satt bara i bikinitopp, tunt linne och shorts och höll allvarligt på att smälta bort vissa stunder. Lite färg fick man direkt med!
Nej så det var ett riktigt skönt avslut på sjukskrivningen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar