tisdag 27 mars 2012

Tisdag

Dagarna rullar på och det har hänt en del förändringar i mitt liv! Bland annat har min förra inneboende flyttat ut och hem till sitt ex/nuvarande pojkvän igen. Så nu bor man själv igen fast det är inte så ofta jag är själv ändå om man säger så :p Hehe :)

Livet känns kul och man kan se framåt och kanske lite hopp igen.
Jag tänker inte säga för mycket i förväg men de närmaste vet nog vad jag pratar om iaf :) Men vi får se vad som händer!
Lillan mår bra iaf och stormtrivs just nu och det är huvudsaken! På tal om henne med så sover hon utan blöja inatt för första gången, får se hur det kommer gå. Om det blir en pöl i sängen eller om hon kommer upp eller om hon håller sig hela natten! För hon är en jävel på att hålla sig :p

Någon gång ska vara den första och händer det en olycka får det göra det :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar