onsdag 14 mars 2012

vår onsdag

Började 06,15 då Tuva var pigg som en lärka och ville se på barnis. Vaknade 1 timme tidigare vilket reulterade i att hon hade vart trött på dagis och hade fått världens agro-utbrott som varat i över 1 timme!! Dom var helt chockade för så hade hon aldrig vart förr. Lika chockad vart jag.. visst kan hon bli arg men det varar ju bara i någon liten minut?!
Hoppas det berodde på att hon var trött.

Det var tänkt att jag skulle ha tagit mig ner på stan idag och uträttat lite ärenden. Men trött som jag var sköt jag upp det till imorgon istället. För jag ska iaf ner på stan imorn så då tar jag allt i ett.

När jag hämtat lillan på dagis trampade vi upp till gränby. Jag skulle leta efter nått nytt till mig och Tuvis skulle få nåt nytt till sig.
Helt överlycklig var hon eftersom hon fick springa fritt. Men efter ett tag gick det lite över styr.. hon får mellan alla kläder, sa jag åt henne fick hon utbrott så det vart aningen pinsamt :p
När hon blev allt för övertrött och hungrig unnade vi oss en middag på BK med.

Hem kom vi med lite nytt och en trött unge som somnade på studs i sängen :) Nu sitter jag i soffan framför tvn, riktigt tv kväll idag!
Nu mästerkocken, sen greys, sen djungelns drottning och sen criminal minds! Ojoj, får se om man lyckas hålla sig vaken :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar