torsdag 8 mars 2012

Ursinnig och explosionshuvudvärk..

Jag blir bokstavligt talat g a l e n på min jävla laddare!!!!!
Den har givit upp! Den har helt plötsligt blivit helt dum i huvet och så sjukt glapp.
Går inte att ladda.. Lyckas hålla telefonen vaken genom att försöka ladda den i ett men kommer upp i Max 25% ifrån 20%.

Jag får dampryck på laddarjäveln. Hur kan den ha blivit såhär helt plötsligt ?! Inte går det att surfa på datorn heller tack vara den.

Så här ligger jag i soffan, galen på laddaren, med lite batteri i telefonen, kan inte använda datorn och har världens huvudvärk som inte ens citodon verkar kunna ta bort.. Ja, jag är överlycklig! Not.

Riktigt tråkigt har jag med, har känt mig väldigt ensam den här veckan. Plus att alla killar är dumma i huvet, och då menar jag det, haha. Ja herregud. Kan ingen vara seriös längre eller?!
Är det nått i luften eller vad har hänt?!

Aja, hoppas på lite bus och roligheter i helgen iaf så det väger upp veckan som vart! Imorn ska jag iaf ner på stan och hämta ut ett gäng filmer och sen ska jag upp på akkis och röntga min ena fot. Sen får vi se vad kvällen bjuder på :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar