fredag 10 december 2010

Fredag




Veckorna går galet fort! Gillas det eller ej? Vet inte ja!
Visst är det mysigt att det snart är jul men man måste ju hinna med allt före med! Vi har typ alla julklappar kvar att köpa, och det är en hel del kan jag lova!

Jag ska alldeles strax åka iväg och jobba kväll, ska bara ha på mig lite mascara så man inte ser helt nyvaken ut.
Det är 5 fredagen i rad jag jobbar kväll, haha! Och ska jobba kväll nästa fredag med.. det är tur att det är lite helgsOB där på kvällen iaf.
Niclas ska iväg på julbord med sitt jobb ikväll så det blir Tuvas farmor som hämtar henne från dagis och umgås med henne tills jag kommer hem. Eller förhoppningsvis så sover ju lillskrutten när jag kommer hem (även fast jag gärna skulle velat gosa lite med henne när jag kommer hem).
Men det går nog super bra! Tuva blir nog hel-glad när hon ser att det är farmor som hämtar henne :)


Imorgon runt lunch åker vi ut till Gimo och blir där hela helgen. Har lovat att vara hundvakt åt mammas hund när hon ska bort! Så får se hur det går.. han och Ripton brukar vara gaaanska vilda.. eller ja inte bara ganska heller. Kommer nog sluta med att dom sitter inlåsta i varsitt rum, haha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar