torsdag 23 december 2010

Hahahaah, jag skrattar ihjäl mig! Ibland är det verkligen inte bra att bo i stan..
Klockan är nu 02,35 och vi sitter fortfarande uppe och väntar på den där jävla datorn. Den jobbar, sakta men säkert och då vill vi ju inte stänga av den för då kanske det inte funkar imorn.
Jag går och gör precis allt vad man kan göra men nu börjar det ta slut på sysslor. För jag kan ju inte direkt ställa mig och dammsuga eller duscha, då bli nog grannarna sura.
Men iaf, mitt uppe i allt nu så blir Niclas vrålhungrig, haha! Inte bra att bo i stan och ha 300m till donken!
Så ja, han är nu iväg till donken och handlar lite nattmat.. inte undra på att vi är runda om magen familjen, haha! Nej fy.. tur att dte är nyår snart och man kan på börja nya nyårslöften ;)


Och förresten, jag förstår förtfarande inte hur vi ska orka upp imorn..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar