fredag 3 december 2010

puh, vilken kväll!

Är precis hemkommer från jobbet. Blev övertid både igår och idag! Jag är inte den som brukar klaga på att det är stressigt eller mycket att göra i första taget.. men igår och idag har det vart hemskt! Och då har vi ändå inte haft nå larm eller nått. Plus att alla besök jag skulle göra, behövde jag inte ens. Undrar när man isåfall skulle bli klar? Nej det var riktigt stressigt idag!
Hoppas dock det går bättre imorn.. för då är det tänkt att jag ska jobba in rasten och sluta tidigare eftersom jag ska iväg på Angelicas födelsedags fest! Så då ska jag snabbt hem och piffa till mig lite och sen springa över gatan och börja parta :)

Helgen är däremot apstressig! Massa kalas, fest, jobb och dop. Kommer verkligen bara vara stress mellan allt! Får se vart det här slutar :p

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar