torsdag 2 december 2010

Torsdag

Redan torsdag, imorgon är det fredag, vart tar veckorna vägen?
Går det såhär snabbt så börjar jag nu verkligen få panik för jul, för vi har typ inte köpt en enda julklapp förutom till Tuva!

Såhär fint var det igår när jag jobbade. Var mörkt när ja började men efter en liten stund började solen gå upp i vårt fina vinterland! Dock väldigt kallt.
Efter jobbet igår åkte Petra och jag runt på jysk och ikea och handlade lite. Sen hem hit och åt lite snabbmat :p Petra och Tuva busade och Tuva var inte ett dugg blyg för henne! Pussade och kramade henne flera gånger om!

Idag på morgonen var vi iväg till bvc för Tuvas 18månaders koll. Var väldigt länge sen vi var där så det skulle bli kul och se hur stor hon blivit. Vikten var väl inte så jätte stor skillnad.. den stannade på 10430gram och hon var 81,5cm lång. Sen var det ju dags för spruta igen. Trodde det skulle vara hemskt idag, dom sa att det brukar vara värst nu med eftersom hon blivit äldre. Men visst vart hon lessen, men det gick över på 5 sekunder!

Nu ska jag iväg och jobba.. ut i rysskylan igen. Satan så kallt det är alltså. Känns sjukt att åka och jobba nu med. Eftersom man vart vaken sen 7 och vart full i gång så känns det som klockan typ är 8 på kvällen. Men så är ju inte fallet... klockan är bar 3.

Aja, nu ska jag pussa min sussa som jag inte kommer få se i vaket tillstånd förren i morgon bitti!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar