lördag 10 juli 2010

Dagen har vart lång, men väldigt mysig! Vi kom hem sent och Tuva gick i säng för ungefär 30min sen och sover nu gott i sin säng.
Nu sitter jag och Niclas och tittar på Hajen som går på 4an. Gammal film och sjukt länge sen jag såg den. Minns att när jag var liten älskade jag den. Älskar filmer med hajar, tycker dom är så läskiga, hehe!

Jag märkte att när jag mobilbloggar så stämmer inte klockan på bloggen alls.. den visar att jag skrev mycket senare än vad jag egentligen har gjort.


Gårdagskvällen som vi tillbringade tillsammans med Angelica och Daniel var jätte trevlig och mysig! Sånt måste vi göra oftare :) Grabbarna fann varandra väldigt snabbt och jag och Angelica satt ute på balkongen och pratade strunt och gamla, gamla minnen!
Vi tittade även på en riktigt bra film.. Clash of the titans har jag för mig att den hette.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar