onsdag 31 mars 2010

Datorn är fortfarande helt cp, när vi väl har spart allting och det är dags att sätta i skivan så vi kan blåsa om den så vägrar cdn fungera. Den har ju också krånglat de senaste dagarna, låter till och från och skivor har fastnat där inne.
Nu hittar inte ens datorn cdn och det tar inte emot en skiva, vette fan vad som hänt.
Så det får bli till att lämna in den, lär bli en lagom billig peng...



Igår var vi på öppna förksolan, var ganska lugnt där, Tuva var också väääldigt lugn, tror hon vart lite blyg inför alla.

Idag har det inte hänt mycket, skulle ha blivit tömd på blod på akkis men när jag kollar igenom papprerna så ser jag att jag skulle vart fastande minst 8 timmar före, så som tur har de öppet imorn med så får bli en sväng förbi där då med.
Var upp på mitt jobb en sväng och lämnade lite papper samt skrev på lite papper.
Sen var vi förbi en sväng på ÖB, var tvungen att köpa tvättmedel eftersom en viss hund hade kräkts i soffan inatt!!


Imorn jobbar Niclas kort dag, så efter ett besök på akkis så ska vi åka till antingen Stinsen eller Barkarby, påskshoppa lite :)






Vill skriva och vräka ur mig så jäkla mycket, men varken kan eller vågar inte! Samtidigt vill jag att du ska läsa det, men samtidigt vill jag inte..

Men ibland förstår jag mig verkligen inte på människor.. eller ja, tjejer framförallt. Vi kan vara så falska och misstolkar jämt allt.. nej varför valde gud att göra oss så jäkla dumma i huvet?


Ena gånger är det si, andra gången är det så..
Ibland känns det som man bara blir utnyttjad..

Innerst inne så tror jag att personen i fråga vet "vem" jag menar och vet precis vad jag menar..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar