onsdag 24 mars 2010

Onsdag

Antingen håller jag på att bli sjuk, eller så är det bara något tillfälligt.
Började igår kväll med att jag fick sjukt ont i kroppen, speciellt ryggen. Fick väldigt ont i huvet och började frysa.
Tog en ipren men huvudvärken gav aldrig med sig.. När det väl var dags att gå och lägga sig gick det inte att sova, vred och vände mig och höll allvarligt på att frysa ihjäl, låg bara och skakade och stoppade huvudet under täcket men då kunde jag istället inte andas. Huvudvärken hade blivit ännu jävligare och värken i kroppen var hemsk, speciellt från svanken och ner till typ knäväcken, kändes som jag hade världens foglossning?!

Bad om värme från Niclas, han kom glatt över men det var bara oskönt, min hud gjorde så ont så hans benhår kändes som dom skar mig :p

Vid 01,00 skickade jag upp honom för en yttligare ipren, men den hjälpte inte. Gick upp på toa vid 03,00 och klarade knappt av att stå på benen, tog tempen och den visade att jag hade 39°c. Efter någon timme vaknar jag av att jag är helt dyblöt, bara rinner om mig och det är som någon hällt en hink med vatten över mig, asäckligt!

Niclas har vart hemma idag och jag har legat och vilat. Nu har tempen gått ner men huvudvärken finns där bak och lite öm i kroppen är jag fortfarande men är betydligt bättre!



Så om lite mer än 1timme så ska vi över till Fredrik, Alexandra och Neija på lite ljusparty :) myys!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar