onsdag 24 mars 2010

lite nytt

Mitt paket från Hm kom igår! Kul med lite nytt :)
Hade nästan helt glömt bort vad jag hade beställt så det vart en överraskning.
Hade bla köpt en ny bikini, väldigt somrig och det var faktist supersnygg! Ännu snyggare skulle det vara om jag blev av med mitt bildäck.. Hmm, nu är jag riktigt less på det.. så jävla svårt att bli av med de.
Förhoppningsvid förlorar man väl lite nu när man är sjuk, eftersom aptiten inte riktigt finns där, hehe.



Tuva fick bla denna vårjacka, lite stor ännu men då har hon ju att växa i.
Även denna klänning som syns i hörnet och till den följde även ett par supersöta anktrosor :)


Ska man kanske slå på New Moon en stund ändå?

2 kommentarer:

  1. hejsan, vet hur de känns.. har också så. så man får se om man vågar visa sig i sommar. i bikini. kramar

    SvaraRadera
  2. Nja.. men jag är inte nöjd med min kropp ändå. fick ju lite bristningar på magen :( inge kul.. och inge fint.. så vi får se hur badsäsongen ser ut för mig.. :)

    Åh va kul, då kanske vi ses i framtiden på förlossningen? :) har du någon utbildning inom omvårdnad? :) kramar

    SvaraRadera