tisdag 30 mars 2010

dött vare här

Vår dator har typ gått och dött.

Eller den är väl inte helt död men heeeelt cp snarare.. så pallar inte sätta mig och bråka med den.
Just nu håller vi på och spar allt vi vill spara, och det är ju en hel del bilder så det tar lite tid.
Sen ska den installeras om.. så hoppas verkligen den bli bättre efter det!



Helgen var fullspäckad.. fredagen bestod av utgång, super kul vare.. länge sen jag och niclas hade så kul, haha! Några kunde säkert tro att vi var nå nykärt par, hahaha!

Snälla syster med familj ställde upp som barnvakt åt lill Tuvis och Niclas familj var hundvakt.

Lördagen tillbringades ute i länna hos Niclas föräldrar. Vi blev aptrötta så Niclas föräldrar tog glatt hand om Tuva medans vi däckade i deras soffa!

Söndagen åkte vi och hälsade på pappa i Gimo..



Vet inte vad som blivit med mig numera, jag är trött konstant. Kan sova massor men ändå vara lika trött..


En som inte verkar vara nå vidare trött är den galna ungen i sovrummet, dags och kika till henne igen tror jag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar