torsdag 11 mars 2010

torsdag

Dagen började som vanligt vid 06,45.. dock var jag inte lika pigg som jag brukar vara. Inte så konstigt heller eftersom det inte var någon sol!
Så idag har det bara varit en hemma inne dag som vi haft det lugnt och skönt :) Solen kom ju fram nu på eftermiddagen men vi stannar inne ändå!

När Tuva skulle hoppa i säng strax före 10,00 för att sova en liten lur passade jag på att prova lite Zumba igen, idag gick det mycket bättre och var riktigt roligt, hoppas ingen såg mig bara, haha! (antar att jag ser skapligt rolig ut!)
Jag hann köra igenom ett pass lagom till våra bästa år började, hehe.


När solen sen väl kom fram på eftermiddagen fick jag riktiga vårkänslor och fick nå ryck och började tvätta fönsterna. Hann tvätta hälften ungefär tills jag hör ett splasch under mig i köket, då är det såklart Tuva som återigen fått tag på Riptons vattenskål och vält upp och ner på den. Vart en hel sjö och en dyblöt unge, så det var bara snabbt av med kläderna och fram med moppen! (kan ju säga att det Inte är första gången hon gör så!)
Tvättade även utsidan på fönsterna så det blev riktigt fint, fick däremot inte upp balkongdörren eftersom det är massor med snö där.


Nej, dags att kasta Tuva i säng igen innan det blir försent!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar