onsdag 10 mars 2010

Onsdag

Är alldeles för länge sen jag skrev, har tänkt skriva flera gånger men inte orkat eftersom jag kommit på att det är flera dagar sen jag skrev, så man vet liksom inte vad man ska skriva. Om jag ska gå igenom allt jag gjort de senaste dagarna känns det som det här kommer bli ett väldigt långt och tråkigt inlägg...


Just nu känner jag mig iaf helt slut, känns som kroppen tagit en time-out eller något. Vill bara falla ner på golvet och ligga där tills jag har krafter igen.
Vet inte vad som hände nu på kvällen men orken försvann, kände mig svimfärdig, vart illamående och fick ont i magen. Har varit hos syrran och hon fick lika så man kan ju undra om vi blivit matförgiftade eller något?!


Dagen började iaf vid 06,45, Tuvas nya tid att vakna. Vet inte om det har md solen att göra, att hon känner av den. Men de senaste dagarna har inte de vart mig emot att hon vaknat vid den tiden. För jag har vart så pigg och gått upp på direkten utan problem. Antar att även jag känner av detta underbara väder och det gör en mycket piggare!

Idag har vi dansat lite Zumba, eller jag Tuva tittade och skrattade mest åt mig, haha!
Var ganska svårt faktist, mycket höfter och mycket salsa och det är ju inte direkt något jag är bra på.. Men ska ge det några försök iaf :)
Efter lunch gick vi ut på en promenad och vi hamnade hos syster :) Riktigt härligt väder var det att gå i, dock blev jag lite arg på all slask som jag inte trodde skulle finnas där den var. Och o andra sidan får man väl skylla sig själv att man har två små svängbara hjul i fram :)


Igår var förresten bvc här på deras 10-månders hembesök (Tuvis är ju inte riktigt 10månader än, men iaf!) det gick iaf super bra, dom gjorde typ inget. Frågade lite, tittade på Tuva och gav oss några papper.

Bjuder på lite bilder från dagarnas gång lite senare! Snart blir det Grey´s :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar