onsdag 24 mars 2010

kväller..

Redan kväller, dagarna går så snabbt numera!
Var en sväng till Fredrik, Alexandra och Neija på lite ljusparty. Hittade ett par fina saker, eller var väl ganska mycket man hittade men plånboken sa ifrån! Så nu ska hemmet få dofta lite gott :) Köpte bla ett par barngummistövlar som var ljushållare, as söta!

Kände mig lite bättre men när klockan väl började ticka och det blev senare kände jag hur jag började bli sämre igen, och mycket riktigt, termometern visade feber när vi kom hem.. men man brukar ju bli sämre mot kvällen.

Hoppas verkligen att jag mår bra tills på fredag, då kommer Fredrik och Alexandra hit, och hoppas även att Stoffe och Sophie kikar över! Blir lite middag och "förfest", innan vi tar oss ner på stan för utgång och för att kika på Björn Rosenström!
Vi alla tar oss en barnfri kväll och antar att det ska bli skönt för oss alla att få umgås med varandra utan barn, även om vi kommer sakna dom massor!




Funderar på att hoppa i säng när som helst, kanske man kryar på sig snabbare.
För det är ju inge kul att sitta här uppe själv, Niclas sitter i köket och jobbar och är lagom tråkig :( Tydligen något som han var tvungen att göra nu!


Imorn ska jag göra gränby, själv!!
Skulle kanske gått med Angelica men hon kunde inte då när jag hade tänkt gå dit.
På ett sätt är det väl bra att jag går själv, blir väl inte så mycket shopping då, mest mat. Måste handla inför fredagen för det lär jag inte hinna då.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar