onsdag 17 mars 2010

onsdag

Idag är vi trötta, iallafall jag. Tuva vaknade 06,00 idag och var superpigg. Sen att jag och Niclas kom i säng ovanligt sent igår gjorde ju inte saken bättre! Förstår inte hur hon kunde vakna så tidigt, hon kom ju också i säng ganska sent sen har hon börjat böka så mycket om nätterna, vrider och vänder sig, lägger sig på tvären, sätter sig upp och somnar sittandes, ligger på mage i fotändan osv.. så jag får gå upp och lägga henne till rätta flera gånger om natten!

Så idag bli nog bara en hemma mysdag för oss. Kanske tar en promenad efter lunch om solen fortfarande är framme.
Imorse när vi gick upp snöade till och med! Trodde det skulle bli vår nu? Men det verkar ju ha blivit mycket kallare så vi får väl se. Isbana ute är det iallafall så en promenad med både hund och barnvagn är inget man gör i första taget!


Lillstrumpan sover och jag väntar på våra bästa år, pinsamt hur fast man är i det.. Men som tur sover ju hon alltid förmiddag vid den här tiden så jag får gott och väl se på det ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar