tisdag 16 mars 2010

tisdag

Nu var det såhär dåligt länge sen sist igen, men när det är sånt här härligt väder och man har världens underbaraste dotter så får man ingen direkt motivation till att sätta sig och skriva!

Igår och idag har Tuva vart på sånt himla bra humör! Riktig busunge är hon och ska hitta på satyg och så fort man tittar på henne då så blir hon helt till sig, skyndar sig iväg och bara skriker glädjetjuuut! Sötis!
Bara de senaste dagarna känns det som hon har förändrats jätte mycket, hon pratar massor och skojar, busar och gör satyg nästintill hela tiden!

Nu har hon nyligen lagt sig för en förmiddagslur, under tiden hon sover ska jag försöka hinna med en dusch, titta på våra bästa år och göra mig i ordning.
När hon vaknar är det dags för lite lunch och sen tänkte vi ta oss till öppna förskolan, väldigt länge sen sist nu! Och det känns som om hon behöver träffa lite barn i hennes ålder nu!
Om magen är på min sida så tar vi oss nog en promenad i det härliga vädret också :)


På fredag ska Niclas ha kick-off med jobbet, har ingen aning om när han kommer hem så om det är någon som inte har något för sig då, får den gärna kika förbi!
Sen på lördag ska Niclas, sin pappa och några till upp till Romme, jag vill också följa med men tror inte jag klarar av att lämna bort Tuva. Har fått sån jäkla seperationsångest igen! Har inte lämnat bort henne på bra länge nu och när man väl gjorde det, så förstod hon inte lika mycket. Sen har vi ju inte lämnat bort henne många gånger alls heller.
Så ja, jag får sitta hemma då med :/

1 kommentar:

  1. På fredag kväll eller fredag dag?
    Jag kan komma och leka med dig hela dagen/kvällen om du vill.. :) Länge sen Neija och Tuva sågs också nu..

    SvaraRadera