måndag 25 oktober 2010

Allergisk?

De senaste dagarna har jag fått en del konstiga och läskiga utslag. Helt plötsligt kan dom bara dyka upp från ingenstans, börjar klia nått enormt blir alldeles röd runt om och dom liknar myggbett lite grann. Dom dyker bara upp och sen någon timme senare kan dom vara borta. Och sedan kommer det upp på något annat ställe.

Ikväll för ett tag sedan så "hoppade" Ripton till på min arm i armvecket. Det började små svida lite och jag gick in i badrummet och tittade. Då var hela armvecket och en stor bit av armen heeeelt svullen och rödprickig.
Vad är detta?

Det är så konstigt också för jag har inte gjort någon ovanligare nu än vad jag brukar göra och hund har jag ju typ haft i hela mitt liv.. kan jag bli allergisk mot det nu då?
Hoppas verkligen inte det!
Tror inte jag kan leva utan hund!
Men om det inte försvinner snarast så lär jag kolla upp det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar