lördag 16 oktober 2010

Lördag

Idag har vi haft en mysig familjedag!
Dagen började lugnt och skönt här hemma. Efter lunch tog vi bilen och åkte mot Gimo för att gå på marknad med syrran m. familj. Första gången på sjukt länge som jag tror det var riktigt fint väder när det är marknad där. Det brukar alltid vara regn och rusk då. Dock var det lite kallt idag men det gick bra ändå :)
Köpte en söt Hello Kitty helium ballong till Tuva. Men en stund efter vi kommit hem blev den mammas och pappas istället, haha. Vi hade bra kul, ringde och fjantade mig för Angelica med, haha! Har en film på det så får se om jag orkar lägga upp den.

Vi svängde även in en snabbis till pappa och Anki och sa hej. Där fick Tuva 3par raggisar som dom hade köpt och även en söt mössa med halsduk och en fleecejacka. Supertack!

När vi väl kom hem igen så hade vi supermys. Alla var in på Tuvas rum och hade riktig familje-mys och busade. Jag passade även på att dekorera hennes rum med dekorer som jag hade beställt hem. Det gjorde rummet till ett mer barn-mysigt-rum!

Nu sitter jag och väntar på finaste älskling som är iväg och hämtar en pizza till mig! Blev galet hungrig och har inte ätit nått speciellt på hela dagen. Han ville inte ha någon pizza utan ska ta några mackor med björnkorv på som han köpte på maknaden idag :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar