tisdag 19 oktober 2010

LamTisdag

Alla måste väl hålla med om att det här har vart en värdelös dag?
Det har regnat precis hela dagen och jag/vi har vart så jäkla trötta och sega!
Tuva vaknade först halv 10 imorse. Det är inte vanligt att hon gör det nuförtiden så det måste ha berott på vädret. Sen i eftermiddag sov hon dessutom en middagslur på hela 3timmar! Jag sov väl säkert 2timmar jag med. Jag var helt slut, skulle lätt ha kunnat sova för natten och det kändes hel skumt att det egentligen var mitt på dagen, att man skulle gå upp och laga middag och vara uppe flera timmar till innan man skulle få sova igen!

Nu någon timme senare med lite mat i magen är man väl lite piggare.. men in pigg någonstans!
Så idag har vi bara vart inne och myst och latat oss. Får se vad morgondagen bjuder på för väder, har inget planerat imorn iaf.
På torsdag har vi bokat in en träff med Elin och Kasper, vi ska åka till Nickis och leka lite :) var länge sen vi var där så det blir nog kul!
Sen på fredag har jag tid hos tandläkarn.. ser inte fram emot det! Min tandläkare är så hårdhänt och jag känner dessutom på mig att jag har hål, så det lär inte bli kul!
Så eftersom jag går hos tandläkarn i Alunda blir det en sväng in hos syrran m. familj också! Lämnar nog inte Tuva där när jag är hos tandläkarn så får dom prova på att vara 3barnsfamilj :)

Nu blir det snart Paradise och efter det åker lillan i säng!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar