torsdag 14 oktober 2010

Torsdag

Shit vad den här veckan har gått snabbt, de är redan fredag imorn!
Idag har vi bara vart inne och busat. Det var tänkt att vi skulle ha gått ut med Pumba ett tag på förmiddagen men det blåser ju verkligen storm ute! Så vi valde att hålla oss inne så han inte skulle bli vettskrämd ute.
Sen var det tänkt att vi antingen skulle ha cyklat eller ta en promenad upp till gränby. Men jag är verkligen inte sugen på att cykla med ett barn i den här blåsten och sen är ju Tuva förkyld med, så vi valde helt enkelt att stanna hemma istället eftersom Niclas har bilen. Men jag gör en tidig middag tills Niclas kommer hem så kan vi ta en sväng upp på gränby allihopa efter maten istället :-)

Apropå inlägget jag skrev igår så väljer jag att inte kommentera det. Jag vart bara så jävla less.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar