söndag 24 oktober 2010

söndag kväll

Här har det inte hänt ett dugg i helgen!
Har haft ganska så fullt upp med annat med andra ord :) jobbade igår kväll och då var det nästan bara att komma hem, lägga sig framför en film och försöka bli trött eftersom jag skulle upp några timmar senare igen. Har jobbat dag idag.. var lite tungt när man skulle gå upp men när man väl var uppe flöt det på! Var dock jäääkligt kallt när jag skulle trampa iväg till jobbet, inte bara kallt heller utan kolsvart med. Shit vad snabbt det blivit mörkt nu.. både på kvällar och mornar.

Efter jobbet idag så var det bara hem, in i duschen, göra sig iordnig, äta lite sen lunch och vidare på kalas!
När vi väl kom hem igen så bestämde jag mig att fan nu måste fixa det här, imorn börjar mitt nya liv!
Många har nog aningar om vad det är, men tänker inte säga till någon, är endast Niclas som vet, och jag hoppas han hjälper mig. Jag har nog med press på mig ändå.. och jag är så rädd för att det ska gå fel. Men jag vill verkligen det här och måste ta och skärpa mig nu!
Så det ändå jag säger nu, är att ni får hoppas på mig! Och jag hoppas det hjälper mig så jag fixar det här.


Ikväll la vi Tuva vid 20,00 som vanligt, hon var typ hel galen och verkade väldigt övertrött. Men i 2,5timme har hon legat/suttit i sin säng och pratat för sig själv, skriker glädjetjut emellanåt, sitter och mjauar och ropar oooove! (Loooove)
Emellanåt kommer det väl någon liten gråtstund också. Tidigare var vi in, försökte ge henne mer välling men det ville hon verkligen inte ha. Men så fort man tog upp henne så blev hon ju dunderlycklig!
Men jag förstår inte hur ungen orkar? Liksom i över 2,5 timme? Och hon har knappt sovit något på hela dagen!
Så jag hoppas både för hennes och vår skull att hon somnar snart :p

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar