onsdag 13 oktober 2010

slut

Jag vet att du läser det här, och jag kan lova dig att du har gjort bort dig en sista gång.
Du tror att allt bara handlar om dig och att det är så synd om dig och att det är fel på alla andra. Du kan ju inte göra nått fel, det är ju bara andra som kan göra det. Du har ju rätt hela tiden tydligen och alla andra är så dumma.

Men nu har du gjort mig besviken och jävligt lessen en sista gång. Nu tänker jag inte ta nå mer skit från dig.
Jag försökte ringa och prata som vuxna människor men du bara fortsätter mala på. Jag gav dig en sista chans men nu sumpade du den.
Det är bara du som förlorar på det! Jag förstår verkligen inte hur man kan bete sig såhär..

2 kommentarer:

  1. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera
  2. Usch vad tråkigt det är när folk beter sig så man blir besviken på dom! Oftast är det ju någon man står/stått ganska nära också...som man litat på.

    Men det är mest synd om personen du skriver om, för om man inte kan inse sina fel, utan bara tycker synd om sig själv och tycker andra är dumma och gör fel..då kommer man inte så långt här i livet. Hoppas personen inte har/får barn och för de egenskaperna vidare :S Hemskt!

    Men om du försökt ringt och prata så har du iaf gjort det du kunnat, om personen bara fortsätter mala på om sitt så har den förmodligen ett stort bekräftelsebehov..och sånna människor är de värsta!

    Skit i den personen och gå vidare å omge dig med personer som är vettiga istället!

    /Michaela

    SvaraRadera