lördag 7 mars 2009

aldrig mer flytta

om det ändå kunde vara så, för jag vet att vi kommer flytta minst en gång till eftersom vi inte kan bo i en tvåa när ungen blivit lite större. det här är ju bara tillfälligt så om 1,5år kanske så står vi där mitt i flytt igen. är så otroligt less nu, klockan är apmycket och vi ska upp om bara någon timme igen så vi ska hinna med å flytta allt det viktiga imorn. skickade niclas i säng för en stund sedan, orkade inte ha honom springandes runt mig längre när han bara ville gå å sova å inte fick något gjort så det bara blev tjaffs ist. kommer vara lagom pigga och glada när vi ska upp om någon timme och börja igen kan jag tänka mig. rippen är helt slut han med, ligger och sover som en stock och snarkar här nedanför mig.
det här blir nog det sista blogginlägget på över en vecka, kommer inte ha något internet på ett tag, jag kommer dö! man har ju sina dagliga saker man kollar, visst vissa saker kan man ju skippa men vissa är ju viktiga, som försäkringskassan, banken osv. får väl låna älsklings telefon( :) ) då jag själv har en rätt uråldrig telefon.
just nu längtar jag bara tills vi fått ordning å fint i lägenheten, bebis kan snart få komma med :) och så längtar jag så otroligt mycket tills på torsdag då vi ska på ultraljudet!
nej ska göra ett ryck till nu sen får jag ta med rippen upp så vi får krypa i säng vi med å sova någon timme. nattinatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar