fredag 27 mars 2009

Har för en stund sen skjussas päls till nått nytt ställe vid namn industri som han skulle fota. Pratade med honom nyligen och var väldigt dött där än så länge och verkade väldigt dåligt, fick bla bara handla med kontanter i baren. Vad är det för skämt? typ alla handlar ju med kort! speciellt nu såhär precis efter löning!
så får se hur det går för honom ikväll å när han kommer hem, ska hämta honom inatt om jag orkar, annars skulle han gå. antar att jag kommer vara lagom död där mitt i natten när han ringer.
kollade lite på let's dance, var helt säker på att Laila skulle vinna men det gjorde hon inte! käkade våfflor till det med, böt typ dag på onsdag å fredag denna vecka. hade planerat att äta våfflor i onsdags eftersom det var våffeldagen, men blev så sjukt sugen på pizza då så de fick bli det då och våfflor idag ist :)

syster och max har vart här idag, vart runt på ikea å gränby å kikat massor. köpte en supersöt liten klänning till lilla tösen och sen stor handlade jag å niclas, har nog aldrig handlat så mkt mat förr.
skulle inte förvåna mig om det inte blir en tjej nu bara för man köpt massa rosa saker å klänningar å sånt :p
nej är nog dags för sängen vilken sekund som helst, är så sjukt trött! nattinatti på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar