torsdag 12 mars 2009

Det blir en Hon!




mycket riktigt, det blir en liten tjej :) niclas och jag vart helt chockade, var helt säkra på att det var en kille. Trodde bara det skulle bli en tjej för å jävlas eftersom vi inte har ett enda tjejnamn å det är helt stilla i skallarna på oss. Men gud vad kul å sött med en liten mini-sara hihi ;) Var ju självklart tvungna att åka å handla lite rosa kläder till henne :) så mycket sött det finns alltså, helt otroligt!
Allt såg iaf bra ut, mätte henne å räknade ut vikten nu och vikten på vad hon kommer väga vid födseln. Antingen ligger dom cirka 22% över mitt kurvan eller 22% under mitt kurvan vid födseln och allt det är normalt. Hon var cirka 10% under mitt kurvan så lite mindre va hon, men hon mådde bra så det var ju tur! Skönt att slippa klämma ut en på 22% över kurvan :p
Just nu idag vägde hon ungefär 1,4kg. Tänk att hon ska mer än dubbla sin vikt på så lite tid som är kvar, helt galet! Snacka om att jag kommer bli fet :p fast å andra sidan kan man inte fatta att en så stor å tung sak kan få plats inne i magen nu :)

2 kommentarer:

  1. åh va kul med en flicka.. :)
    Hihi jaa de finns mkt fint till bebisar =)

    SvaraRadera