tisdag 26 januari 2010

ensam

Känner mig ganska så ensammen, känns som alla mina vänner har försvunnit.

Känns som man bara är med familjen numera. Visst är väl det mysigt, men man vill gärna umgås med någon/några flera.

Jag tycker iaf att jag försöker, men man får liksom inget tillbaka. Sen kan ju både jag och "dom" missuppfatta det hela, dom kanske inte alls tycker att jag försöker?

Och bara för att jag skriver såhär nu, så blir det säkert som om det alltid brukar bli, att folk hör av sig bara för att man säger till såhär.
Men jag tycker att det ska komma ändå, man ska inte behöva klaga före..




Nåja, nu blir det till att bädda ner sig i soffan, som vanligt om kvällarna, och titta på en film innan det blir sängen.


Dottern sover iaf än så länge, hon stupade i säng.
Fick sig ett bad precis innan läggdags och antar
att det tog slut på krafterna :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar