tisdag 26 januari 2010

Tisdag

Som vanligt blir det inte som vi har tänkt..

Jag och Tuvisen hade tänkt pallra oss till Öppna förskolan idag, är ju ett tag sen vi var där nu och Tuva har ju dessutom börjat i en ny grupp, dom upp till 1 år.

Men det slutade med att vi orkar inte..
Tuvis sov middag och jag kände mig seg som vanligt.

Hade ju tänkt att efter öppnis skulle vi ge oss ut på en lång prommis.
Men nu gör vi som så att vi bara tar en lång prommis, räcker till tycker ja, hihi!

Lillskrot har nyligen vaknat och sitter nu och leker av sig lite. Ska alldeles strax få lite lunch sen beger vi oss ut, tänkte försöka traska förbi Angelica och se om hon kan slita sig från tvättstugan en liten stund :)

Får se om man ens kommer iväg, dom är ju inte direkt bra på att ploga här runt oss, hemskt måste jag säga. Går knappt att komma fram på vissa ställen..



Sen ikväll är det tvätt som står på schemat, har ett helt berg typ.
Varför blir det alltid så att när man har bestämt att man ska tvätta, så blir det aldrig av?

Vi bokar tider hela tiden, men vi tvättar aldrig då.
Utan vi får istället tvätta mellan två tider då när en annan egentligen håller på att tvätta.
Men ikväll måste det bli av, fick ju för mig igår att slita av soffklädseln och tvätta den, ingen lätt match att få av den vill jag lova, förstår inte riktigt hur vi ska få på den igen..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar