måndag 11 januari 2010

Ny vecka

Måndag igen och jag ska jobba ikväll. Väldigt länge sen nu igen så man känner sig lite oslipad, hoppas jag får någon skön tur som inte är så stressig. Allt går ju så mycket långsammare för en när man inte jobbat på ett tag.

Är inte direkt så taggad på att jobba nu, inte det minsta sugen faktist.
Förr ville jag bara jobba kväll, nu vill jag typ bara jobba dag. Man får ju ut mycket mer av dagen då och jag hinner umgås med familjen mycket mer :)

Har inget mer planerat för veckan tror jag?
Vi tar det som det kommer, skönt att inte ha något planerat också!

Igår var vi ut till Sophie, Stoffe och lilla Nowalie och hälsade på tillsammans med Alexandra, Fredrik och Neija.
Nowalie är sååå himla liten, kan inte förstå att Tuva har varit så liten?
Hon var så jäkla söt :)

Och Sophie då, hon är ju helt galet pigg! Hur kan man vara så pigg när man nyligen fött barn? Helt otroligt! Du borde få medalj!

1 kommentar: